czwartek, 14 maja 2015

Hello

Witam
Korzystając z ładnej pogody postanowiłam wziąć aparat i zrobić zdjęcia na bloga. Mówiąc krótko robi się coraz cieplej.. Zamiast siedzieć w domu wolimy wyjść na spacer i spotkać się ze znajomymi. Dlatego z tego powodu tak mało czasu poświęcam na bloga. Zostało coraz mniej dni do wakacji, pewnie w waszych głowach są już zarysy co będziecie porabiać. Jestem bardzo ciekawa więc piszcie w komentarzach. Jeżeli macie pomysł na posta piszcie śmiało każdy potraktuje poważnie, a tymczasem spadam na spacer. Do następnego :*






Koszulka-Pull&Bear
Spodnie-Pull&Bear
Kurtka-Stradivarius

Kopertówka-Butik

Szpilki-Butik

7 komentarzy:

  1. Prosta ale efektowna stylizacja! Uwielbiam takie :)

    Na moim blogu SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM organizuję rozdanie z okazji 1000 obserwatorów, w którym do wygrania jest koszulka i lakier do paznokci Essie. Mam nadzieję, że wpadniesz i weźmiesz udział! :)
    Zapraszam i życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, ze jestes bardzo fotogeniczna, stylizacja jest niebanalna, gdyz mogło by sie wydawać ale jednak czerwone elementy przyciągają uwagę. Bardzo mi sie podoba Twój sposób prowadzenia bloga.
    http://Asia-ibelieveicanfly.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Asia - IBICF

    PiS. Dziekuje Ci za to, ze skomentowałas mi post, to dla mnie dużo znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna stylizacja ! :)
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna stylizacja ! :)
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i stylizacja :))

    Wspólna obserwacja ? lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. klimatyczny most, super szpilki! :)

    zapraszam na lumpeksowe łowy, jesteśmy nowe :)!
    http://socheaplysonicely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteś śliczna! :)
    Spodnie są super i Twoje włoooosy <3 <3
    http://nowornevertry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń