sobota, 3 stycznia 2015

First

Witam Was moi drodzy. :)

Może na początek się przedstawię nazywam się Kamila Duszka i mieszkam w małym mieście obok Radomia.
Jest to mój pierwszy blog, więc nie gwarantuje, że każdemu on się spodoba. 

Pewnie ciekawi was dlaczego go założyłam?
 A więc już odpowiem na to pytanie. Przyszedł nowy rok postanowiłam go zacząć trochę inaczej niż poprzednie, a blog myślę jest wspaniałym pomysłem. 

Co się znajdzie na moim blogu? 
Nie jestem ograniczona do jednego na pewno będę chciała przedstawić w nim siebie. Jeżeli macie jakieś ciekawe pomysły na temat postu piszcie śmiało w komentarzach! 

Miłego wieczoru.










6 komentarzy:

  1. Śliczna buzia, stylizacja ciekawa, będę tu zaglądać! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :) Obserwuję :)

    kicuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w blogowaniu, twój blog zapowiada sie nieźle! przejrzyście piszesz i zdjęcia są świetnej jakości! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja, powodzenia w blogowaniu :*

    moze wspólna obserwacja? :)
    mogłabyś poklikać u mnie w 4 linki z sheinside? :)
    http://rosewithcherry.blogspot.com/2015/01/wishlist-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie życzę powodzenia w pisaniu :*
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń